Inkoopmanager

Toepassen
  • Functietype: 1
  • Locatie: Roosendaal
  • Geplaatst:

 

De functie

Bij van der Ven Auto’s zijn wij op zoek naar een inkoopmanager die onze ambitie kan vertalen naar keiharde cijfers. Excellente klantloyaliteit en een hoge klanttevredenheid zijn de ‘keys to succes’ voor deze functie. Heb jij ervaring als teammanager binnen een commerciële organisatie waarbij je het verschil kunt maken met klanten en ben je een echte people manager met uitstekende coaching vaardigheden? Sluit je dan aan bij ons Inkoop team!

 

Inkoopmanager bij Van der Ven:

    • Zorgen voor de dagelijkse operationele aansturing van een groep van 4 auto inkopers;
    • Coachen en trainen van het team om optimale resultaten te realiseren;
    • Bewaken en creëren van een goede werksfeer en samenwerking;
    • Sturen op basis van meetbare KPI’s;
    • Verzorgen en analyseren van operationele rapportages en het ondernemen van de benodigde acties;
    • Je weet conclusies uit data-analyse op een slimme wijze om te zetten naar praktische instructies voor je team;
    • Verantwoordelijkheid dragen voor de kwaliteitsnormen op het gebied van klanttevredenheid.

 

De werkzaamheden:

Excellente klantloyaliteit en hoge klanttevredenheid bereik je niet zomaar. Dat doe je met elkaar. Als inkoopmanager vervul je een kartrekkersrol. Vanuit jouw expertise en analytisch inzicht weet jij het beste uit je team te halen en breng jij onze inkoopstrategie naar een hoger level. Jij zorgt voor de dagelijkse operationele leiding ‘op de vloer’ door middel van coaching, begeleiding en aansturing van je eigen team met als doel ons targets en ambities te verwezenlijken. Hierbij ben je hard op de inhoud en zacht op de relatie. Flexibiliteit, ruime beschikbaarheid en hands-on mentaliteit is een vereiste. Van de inkoopmanager wordt verwacht dat hij/zij flexibel is in je beschikbaarheid en dat werken op zaterdag en/of avond onderdeel van de functie zal zijn.

 

Wie ben jij?

      • Je bent commercieel en servicegericht;
      • Je bent goed in staat om de dagelijkse operatie effectief te laten verlopen;
      • Je weet wat het betekent om verantwoordelijkheid te dragen;
      • Je hebt de wil om een intrinsieke bijdrage te leveren aan het resultaat van ons bedrijf;
      • Je hebt de passie om je team te begeleiden bij hun persoonlijke ontwikkeling.

 

Verder voldoe je aan de onderstaande eisen:

      • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
      • Minimaal 3 jaar ervaring als manager of teamleider in een klantcontactcenter;
      • Je bent klantgericht en commercieel;
      • Je bent een people manager en in staat om variaties te hanteren in je leiderschapsstijl;
      • Je hebt uitstekende organisatorische vaardigheden;
      • Je bent in het bezit van coaching vaardigheden;
      • Je hebt analytisch vermogen;
      • Je beschikt over goede spreek- en schrijfvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal;
      • Je bent hands-on en beschikt over een accurate werkhouding.

 

Wie zijn wij:

Van der Ven Autorecycling B.V. is een professioneel fullservice bedrijf in de Automotive branche. Wij zijn toonaangevend op het gebied van duurzame autorecycling op nationaal en internationaal niveau. Hiervoor hebben wij dan ook diverse certificeringen en erkenningen in ontvangst mogen nemen.

Alle werkzaamheden vinden plaats op ons eigen bedrijventerrein van zo’n 11 hectare groot, waar o.a. kantoorruimtes, een demontage hal, een verkoopkantoor, een garage en een magazijn van maar liefst 20.000m² te vinden zijn. Daarnaast hebben wij onze eigen VENYARD. Hier kan je zelf onderdelen van onze auto’s demonteren, tegen vaste lagen prijzen. Dit concept is uniek in Nederland!

Onze formule creëert voordelen voor de consument én het milieu. Dat maakt de werkwijze van het bedrijf zeer uniek en tegelijkertijd succesvol, waardoor we momenteel een grote groei doormaken.

Nieuwsgierig geworden??
Mail dan jouw sollicitatie/ CV naar werk@venauto.nl of bel naar 0165-528226.

Wij zetten de koffie alvast klaar!


Toepassen

« Terug