Midden achter onderdelen

Filteren
Laden
Search form loading...
  1. Veiligheidsgordel midden achter

    Renault Megane IV Estate (RFBK) (2016 - heden) Combi 5-drs 1.5 Energy dCi 110 (K9K-656(K9K-G6))

  2. Veiligheidsgordel midden achter

    Volkswagen Touran (5T1) (2016 - 2021) MPV 1.6 TDI SCR BlueMotion Technology (DGDA)

  3. Veiligheidsgordel midden achter

    Renault Grand Scénic IV (RFAR) (2018 - heden) MPV 1.3 TCE 160 16V (H5H-470(H5H-B4))

  4. Veiligheidsgordel midden achter

    BMW 5 serie (F10) (2011 - 2016) Sedan 528i 16V (N20-B20A)

  5. Veiligheidsgordel midden achter

    Renault Zoé (AG) (2012 - heden) Hatchback 5-drs 65kW (5AM-450(5AM-B4))

  6. Veiligheidsgordel midden achter

    Renault Clio IV Estate/Grandtour (7R) (2012 - heden) Combi 5-drs 1.5 Energy dCi 90 FAP (K9K-608(K9K-B6))

  7. Veiligheidsgordel midden achter

    BMW 2 serie Active Tourer (F45) (2014 - 2018) MPV 214d 1.5 12V (B37-C15A)

  8. Veiligheidsgordel midden achter

    Renault Scénic IV (RFAJ) (2016 - heden) MPV 1.6 Energy dCi 130 (R9M-409(R9M-E4))

Autogordel midden achter eenvoudig kopen bij Venauto.nl

Van der Ven Auto’s helpt u graag met het vinden van een autogordel midden achter en is de specialist voor gebruikte zoals autogordels midden achter. Wij hebben autogordels te kopen voor alle automerken en modellen.

Autogordels midden achter

Zoekt u een autogordel midden achter? Wij hebben diverse universele en aan automerk gelieerde autogordels midden achter in ons assortiment. U kunt eenvoudig zo’n autogordel vinden door onze zoekfunctie te gebruiken. Heeft u de autogordel midden achter gevonden? Bestel deze vandaag nog en mogelijk heeft u deze morgen in huis. Alle bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verwerkt en verzonden. Zo heeft u de autogordel midden achter snel in huis.

Belang van een autogordel

Het belang van het dragen van een autogordel hoeft autobestuurders natuurlijk niet te worden uitgelegd. Steeds meer mensen autobestuurders en inzittenden dragen een gordel. Circa 97 procent van de bestuurders draagt een gordel. Dat was ruim twintig jaar geleden wel anders, toen in Nederland 75 procent van de bestuurders een gordel droeg.

Door campagnes, hoge boetes en strenge controles van de politie is dit percentage gelukkig aanzienlijk toegenomen. Er zijn wel zaken voor verbetering vatbaar. Zo kan de hoogte afstelling van de hoofdsteun beter. Circa 60 procent van de bestuurders rijdt vandaag de dag met een goed afgestelde hoofsteun rondt. Ook op de achterbank is het belangrijk om een autogordel te dragen. Sommige inzittenden doen hier laconiek over, maar de wetenschappelijke onderzoeken en statistieken van verkeerslachtoffers spreken voor zich.